29 Mayıs 2015 Cuma

Sokak Kedisi

SOKAK KEDİSİ

Vazgeçmek için çok erken diyor bir sokak kedisi.
Susmasını söylüyorum, inanmıyor besbelli,
Anlatıyorum tane tane,
Daha ilk adımda yorulup, emeklediğimi.
A harfinde fırlatıp atışımı alfabeyi,
Bırakıp gidişimi, bir vakitler çok sevdiğim her şeyi,
Sırf erken yorulduğumdan.
Yeniden başlamak için çok geç diyor,
Tembelce gererek patilerini.
Gitmesini söylüyorum defalarca, oysa lafımı ikiletmezken.
Bir çöp bidonunda kaybolup gidiyor tüyleri.
Günlerce yürüyorum, hiç durmadan.
Başladığım ve bitirdiğim nokta arasında.
Dönüyorum yeniden,
Sırf göstermek için yeniden başlayabileceğimi,
Bomboş bir sokaktaki,
Bomboş çöp bidonuna.
Gözümde dolaşıyor,
Kaçıp giden sokak kedilerinin hayali.
İçimi kanatıyor,
Huysuz bir çocuk sesi.
Üstelik tam da istediğim gibi;
Başladığım ve bitirdiğim yerdeyim,
Sırf erken yorulduğumdan.

ZY

8 yorum:

  1. Hepimiz yeniden başlayabileceğimize inanır ve bunu göstermek isteriz. Ama aslında başlayamayız. Yeni başlangıçlar, sil baştan'lar zor... Hele bir saatten bir yerden sonra imkansız kadar zor. Denemeyiz demiyorum deneriz; ama çok da güzel söylediğin gibi bir bakarız ki...

    Başladığımız ve bitirdiğimiz yerdeyiz
    Sırf erken yorulduğumuzdan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygularımın tercümanı oldun her zamanki gibi...

      Sil
  2. Harika bir anlatım. Mükemmel. Çok beğendim bu şiiri, şiir yazan biri olarak. Blog yazarları için "Onların Öyküsü" projemize şiirle katılabilirsin. Blogumda duyuru var, sidebar kısmında banner duyuru var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben 2 tane öykü gönderdim bile bu sabah, şiir daha uygun olursa şiirlerden de atabilirim. Beğendiğinize sevindim bu arada.

      Sil
  3. Harikasın Zeynep'ciğim, yüreğine sağlık.
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım, benden de bol bol sevgiler <3

      Sil
  4. Çok güzel. Böyle güzel şiir yazabilmeyi isterdim. Bu yetenekten yoksunum galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de karalıyorum işte kendimce bir şeyler, iyi hissettirdiği için. Yetenek olarak düşünmeyin bence, belki niyetlenseniz daha güzellerini yazarsınız, hiç belli olmaz :)

      Sil